Hemne.com Diskusjonsforum

Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Statestikk, fra #hemne
Pysj`n
Postert: 20. Dec 2003, 17:35
Quote Post

Senior Moderator

Gruppe: Moderatorer
Posteringer: 85
Medlemsnr.: 8
Registrert siden: 20. Dec 03

Noen som er enig i å få opp statestikk over hvor mye vi prater og slike ting på #hemne?
Vi hadde jo det for en stund tilbake.....

--------------------
Per Olav Eidsvoll
perolav@eidsvoll.dk
http://eidsvoll.dk
Pysj`n@EFNet/@#hemne
PMEmail PosterUsers WebsiteICQMSN
Sim
Postert: 22. Dec 2003, 04:46
Quote Post

Administrator

Gruppe: Admin
Posteringer: 60
Medlemsnr.: 2

Mircstat heller hva det heter var jo programmet vi brukte da....men da må du bruke ei log fil fra mircen din. Jeg er ikke online 24/7 (slår av pcen når jeg sover). Og det samme vil det vel være med de fleste. så hvis vi skal ha det så må vi ha et script eller program til linux. F.eks. et script til eggdrop som lager staten. Eller et eget program som har en irc client og lager staten. Problemet med MircStat er vel at du må last opp filene også, og at du må selv kjøre programmet for å generere staten. Jeg gidder iallefall ikke å gjøre det hver dag (uke). Så hvis du finner et eggdrop script eller et program så kan jeg installere det på en av mine servere, men ellers så tror jeg ikke at det er så veldig aktuelt.

Så du får gå på www.google.com og søk ;p

--------------------
PMEmail PosterUsers Website
Pysj`n
Postert: 22. Dec 2003, 07:45
Quote Post

Senior Moderator

Gruppe: Moderatorer
Posteringer: 85
Medlemsnr.: 8

Jeg hadde et lite script i linux som gjorde det der automatisk hver time for en stund tilbake. Skal se om jeg finner det......kan kjøre det på en av serverne....biggrin.gif
Får sikkert tid til å mekke litt på jobb.....sikkert ikke mye å gjøre i disse juletider.....

Work work work..... dry.gif

--------------------
Per Olav Eidsvoll
perolav@eidsvoll.dk
http://eidsvoll.dk
Pysj`n@EFNet/@#hemne
PMEmail PosterUsers WebsiteICQMSN
Hauard
Postert: 1. Dec 2004, 23:19
Quote Post

Nybegynner
*

Gruppe: Medlemmer
Posteringer: 2
Medlemsnr.: 62
Registrert siden: 14. Oct 04

QUOTE (Sim @ 22. Dec 2003, 04:46)
Så hvis du finner et eggdrop script eller et program så kan jeg installere det på en av mine servere, men ellers så tror jeg ikke at det er så veldig aktuelt.

pisg fungerer fint til stats bruk. Enkelt og installere og kjøre. Brukte det selv for ikke lenge siden.
PMEmail Poster
1 Bruker(e) leser dette emnet (1 Gjester og 0 Anonyme brukere)
0 Medlemmer:

Topic Options Reply to this topicStart new topicStart Poll

[ Script Execution time: 0.1807 ]   [ 13 queries used ]   [ GZIP Ikke aktivert ]